معرفی سایت ها و اپلیکیشن های جام جهانی 2018

با شروع جام جهانی 2018 و بالا گرفتن تب مسابقات بیشتر مردم تمایل دارند که جدیدترین اخبار مربوط به این مسابقات را دریافت کنند و در نظر سنجی ها و پیش بینی های مربوط به آن نیز شرکت خواهند کرد. در ادامه به معرفی این سایت ها و اپلیکیشن ها خواهیم پرداخت.

معرفی اپلیکیشن های جام جهانی

اپلیکیشن موبایل FIFA Official App

جام جهانی فوتبال
 

این اپلیکیشن رسمی فیفا بوده که تمامی بخش های مختلف جام جهانی را پوشش می دهد. این اپلیکیشن شامل آخرین اخبار، عکس ها، فیلم های منحصر به فرد و مصاحبه ها می باشد. همچنین شما می توانید با نصب این اپلیکیشن بازی های فوتبال جام جهانی 2018 را به صورت زنده تماشا کنید.

اپلیکیشن پیش بینی جام جهانی Kiss my Score

اپلیکیشن جام جهانی
 

Kiss my Score یک اپلیکیشن برای پیش بینی و سرگرم شدن شما است. در این برنامه شما وارد یک رقابت دوستانه می شوید و طرفداران یک راه برای ارتباط برقرار کردن با همدیگر را ایجاد می کنند. با استفاده از این برنامه شما می توانید نمرات و پیش بینی های خود در جام جهانی را دنبال کنید و همچنین امکان چت گروهی نیز وجود دارد.

اپلیکیشن Onefootball 

Onefootball
 

این اپلیکیشن به شما اجازه می دهد تا آخرین رویدادهای مربوط به جام جهانی فیفا را دنبال کنید. از جمله مشخصات این برنامه ارائه اخبار، نتایج زنده، آمار و نکات برجسته بازی های جام جهانی می باشد.

سایت ها و اپلیکیشن های فارسی پیش بینی جام جهانی

  • اپلیکیشن روبیکا
  • اپلیکیشن مدال
  • سایت ریحون
  • سایت دیجی کالا
منابعی که در بالا گفته شد از معتبر ترین سایت ها و اپلیکیشن های پیش بینی بازی های جام جهانی هستند و برای اطلاع از جوایز و سایر امکانات آن ها می توانید به سایت منبع آن ها مراجعه نمایید.

Comments

Popular posts from this blog

روش های انتخاب طرح کسب و کار فروشگاه اینترنتی

نکات طراحی فروشگاه اینترنتی موفق